Recenzia “Magia Bradului 3”: Împreună e într-adevăr mai cald

elki3_2

„După doi ani, ei sunt iarăși alături de noi: eroii iubiți ai trilogiei „Brazii” în cele mai neobișnuite istorii de Anul Nou” – anume așa începe descrierea celei de a treia părți ai filmului.

Momentele filmului le puteți vedea în trailer-ul de mai jos, cât și la Cinematograful Patria, cât despre impresiile mele – le citiți în continuare.

Din filmele pentru familie, care sunt prezentate în ajunul sărbătorilor de iarnă în cinematografe, se pare că mai mult decât toate îmi place trilogia „Magia Bradului 3”. Aceasta deja înlocuiește și vechiul arhicunoscutul „Ironia Dragostei”. A doua zi de Crăciun, pe 26 decembrie, am plecat împreună cu viitorul meu soț la cea de a treia parte a filmului „Magia Bradului – Împreună e mai cald”. Entuziasmați am rămas ambii: eu pentru romantismul ce apare mai pronunțat în cea de a treia parte a filmului, el pentru dozele de umor care se amplifică și continuă istoria primelor două filme.

Plusul semnificativ al acestor filme este faptul că ele pot fi privite din nou și din nou: înainte de a pleca la cea de a treia parte a trilogiei „Magia Bradului”, am decis să ne reamintim primele două părți ale filmului și, deși le-am văzut și anii trecuți, interesul față de subiect nu a dispărut. Eu sunt în totalitate impresionată de linia subiectelor: mereu reușesc să combine comicul cu sufletescul. Și atmosfera pe care o creează este una de „Anul Nou”, feerică. După ce îl privești, îți vei dori cu siguranță să petreci sărbătorile alături și împreună de familia ta, acolo unde este mai cald, priviți-l neapărat împreună cu persoanele pe care le iubiți: mamă, tată, iubit sau iubită, soră sau frate.

Ce să mai adaug… Ah da! Un buchet imens al celor mai buni actori. Majoritatea din ei – tineri, așa și reușesc să te facă să crezi în tot ceea ce au pus pe marile ecrane, la fel ca și tema celei de a treia părți a filmului. Tema bumerangului este bună, și nu cedează spațiu temelor anterioare utilizate în trilogie.

Toate aceste idei minunate exprimă bunătate și faptul ca Anul Nou este sărbătoarea de poveste în care valorile familiei, prieteniei, dragostei revin la ordinea de zi. Plus la toate, iubitorii de animale vor mai avea parte de încă o surpriză cinematografică pe care o vor descoperi pe parcursul privirii filmului.

Mergeți să vedeți „Magia Bradului 3” – aceste pelicule îți încălzesc inimile în iarnă, iar mâinile vor fi încălzite de persoanele care stau alături. Este frumos să vezi ochii oamenilor: până și după. Vin triști și obosiți pentru a se relaxa privind un film la Cinematograful Patria și au plecat inspirați, radiind lumină, un fel de lumină pe care Andrei doar încearcă să o transmită prin emisiunea sa.

Știați că… pe data de 27 iunie 2013 în orașul Ufa a fost dat start campaniei „Gătește „Brazii” de cu vară!”. Esența acestei campanii consta în faptul că locuitorii orașelor din Federația Rusă creau împreună litera sa din fraza: „С Новым Годом!”, care va apărea la finalul filmului. Filmările acestor litere au avut loc în orașele „Магнитогорск, Пермь, Алматы, Краснодар, Екатеринбург, Воронеж, Иркутск, Санкт-Петербург, Владивосток și Калининград.” Filmările filmului în sine au început pe data de 26 februarie 2013 în Новосибирск.

Taguri: #Recenzii